• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Piątek 29 marca 2024,
imieniny: Wiktora i Eustachego

« strona główna

data OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY W MIEJSKO GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W RECZU

data 14-06-2012 • Aktualności

OGŁOSZENIE O NABORZE NR1/2012

z dnia 14 czerwca 2012r.

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko asystenta rodziny w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społeczne w Reczu ul. Ratuszowa 7, 73 – 210 Recz, tel. (95) 765 61 81

 

w ramach konkursu Resortowy Program Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej na rok 2012 „Asystent rodziny”

 

Asystent rodziny

1 stanowisko na cały etat

umowa na czas określony – przewidywany okres zatrudnienia

od lipca 2012r. do grudnia 2012r.

 

 

1)  Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

 

a) niezbędne:

·         wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub

·         wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi i rodziną lub

·         wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

·         Nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona;

·         wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;

·         nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

b) wskazane:

·         umiejętność dobrej organizacji własnej pracy, samodzielność;

·         umiejętność pracy w zespole;

·         empatia, zaangażowanie, asertywność;

·         łatwość nawiązywania kontaktów;

·         umiejętność radzenia sobie w relacjach z trudnym klientem;

·         odporność na sytuacje stresowe;

·         własny samochód oraz prawo jazdy kat. B.

2) Zakres wykonywanych zadań:

 

Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, tj. m.in.:

  • prowadzenie pracy z rodziną w miejscu jej zamieszkania;
  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w  konsultacji z pracownikiem socjalnym;
  • udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych z dziećmi;
  • wspieranie aktywności społecznej rodziny;
  • motywowanie członków rodziny do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
  • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
  • udzielanie wsparcia dzieciom, szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
  • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny podmiotowi;
  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
  • sporządzenie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej , właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
  • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym.

 

3) Wymagane dokumenty:

- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem;

- CV oraz list motywacyjny;

- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;

- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny;

- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona;

- oświadczenie kandydata, o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.).”

 

Wymagane dokumenty z dopiskiem „Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodziny” należy złożyć w terminie do 25 czerwca 2012r.:

  • osobiście,
  • lub przesłać na adres (decyduje data wpływu do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu) :

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

            Ul. Ratuszowa 7

            73-210 Recz

Dokumenty składane winny być w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i numerem telefonu.

Oferty, które wpłyną do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

 

4) Inne informacje:

Etapy naboru i terminy opublikowania wyników;

Proces naboru obejmuje dwa etapy:

Etap I

Ocena formalna złożonych dokumentów odbędzie się w dniu 25 czerwca 2012r.

Etap II

Kandydat spełniający kryteria do 28 czerwca 2012r. telefonicznie lub listownie zostanie zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Reczu w zakładce Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reczu oraz na tablicy ogłoszeń Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu, z tym że informacja o wyniku naboru I etapu opublikowana zostanie najpóźniej w dniu 28 czerwca 2012r., natomiast informacja o wynikach II etapu najpóźniej w dniu 31 czerwca 2012r.

 

 

 

 

 

 

Kierownik M-GOPS w Reczu

                                                                        Jolanta Kiłoczko

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Marzec 2024 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Galeria fotografii nasz kanał TV Zamówienia, przetargi, zapytania ofertowe Narodowy Spis Powszechny Noc Poetów Ukraina Czyste Powietrze
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia