• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Poniedziałek 29 kwietnia 2024,
imieniny: Piotra i Pawła

« strona główna

data LVI sesja Rady Miejskiej w Reczu

data 13-11-2023 • Aktualności

OGŁOSZENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że LVI sesja Rady Miejskiej w Reczu odbędzie się

w dniu 22 listopada 2023 r. o godz. 16.00 (środa)

w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.

Porządek obrad LVI sesji Rady Miejskiej w Reczu:

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad sesji,
  3. przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
  1. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej za 2022 rok oraz informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych za 2022 rok.
  2. Informacja o realizacji zadań oświatowych w szkołach prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2022/2023.
  3. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości. – DRUK Nr 319/23.
  4. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych. – DRUK Nr 320/23.
  5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Recz na 2023 rok – DRUK Nr 325/23.
  6. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków  ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Miasta i Gminy Recz uczestniczących w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach i ćwiczeniach. – DRUK Nr 322/23.
  7. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Recz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2024 rok.” – DRUK Nr 324/23.
  8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym najemcą, której przedmiotem jest nieruchomość stanowiąca własność Gminy Recz. – DRUK Nr 321/23.
  9. Projekt uchwały w sprawie w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Recza – DRUK Nr 323/23.
  10. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
  11. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  12. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  13. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
  14. Zakończenie obrad.

Przewodnicząca Rady Miejskiej

/-/ Barbara Pokorska

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Kwiecień 2024 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Galeria fotografii nasz kanał TV Zamówienia, przetargi, zapytania ofertowe Narodowy Spis Powszechny Noc Poetów Ukraina Czyste Powietrze
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia