15-04-2016 • Aktualności
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2016 z dnia 14 kwietnia 2016r.
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko asystenta rodziny
w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Reczu
Asystent rodziny - stanowisko w wymiarze pełnego etatuw systemie zadaniowego czasu pracy (wykonywanie pracy w godzinach wynikających z występujących potrzeb).
Forma zatrudnienia – umowa o pracę na czas określony z możliwością kontynuowania umowy w kolejnych latach.
1) Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
b) wskazane:
2) Zakres wykonywanych zadań:
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, tj. m.in.:
3) Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem;
- CV oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny;
- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona;
- oświadczenie kandydata, o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.).”
Wymagane dokumenty z dopiskiem „Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodziny” należy złożyć w terminie do 26 kwietnia 2016r. do godz 1400:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ul. Ratuszowa 7
73-210 Recz
Dokumenty składane winny być w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i numerem telefonu.
Z DOPISKIEM : „dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy Asystent rodziny w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Reczu”
Oferty, które wpłyną do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4) Inne informacje:
Etapy naboru i terminy opublikowania wyników;
Proces naboru obejmuje dwa etapy:
Etap I
Ocena formalna złożonych dokumentów odbędzie się w dniu 27kwietnia 2016r.
Etap II
Kandydaci spełniający kryteria do28kwietnia 2016r. telefonicznie zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Reczu w zakładce Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reczu oraz na tablicy ogłoszeń Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu, z tym że informacja o wyniku naboru I etapu opublikowana zostanie najpóźniej w dniu 29kwietnia 2016r., natomiast informacja o wynikach II etapu najpóźniej w dniu 04 maja 2016r.
Kierownik M-GOPS w Reczu
Jolanta Kiłoczko