• Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
dataDziś jest: Sobota 18 maja 2024,
imieniny: Feliksa i Aleksandry

« strona główna

data Zawiadomienie o terminie i porządku obrad sesji Rady Miejskiej w Reczu

data 21-06-2016 • Aktualności

Porządek obrad XXII sesji Rady Miejskiej w Reczu:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) przyjęcie porządku obrad sesji,
c) przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
2. Informacje dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych z terenu gminy Recz z działalności za 2015 r. (M-GOPS, szkoły, przedszkole, ŚDS).
3. Analiza sprawozdań w sprawie wykonania budżetu gminy Recz za 2015 r. oraz przyjęcie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2015 rok.- DRUK Nr 136/16.
4. Analiza wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Recza oraz przyjęcie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2015 r. – DRUK Nr 137/16.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Recz na 2016 r. – DRUK Nr 144/16.
6. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za wodę pobieraną z urządzeń zaopatrzenia w wodę oraz ścieki wprowadzane do urządzeń kanalizacyjnych, przedłożonych przez Zakład Usługowo – Handlowy „KOMUNALNIK” Spółka z o.o. w Reczu. – DRUK Nr 139/16.
7. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Recz.” - DRUK Nr 140/16.
8. Projekt uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych. – DRUK Nr 141/16.
9. Projekt uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych. – DRUK Nr 142/16.
10. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Recz – DRUK Nr 143/16.
11. Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego. – DRUK Nr 138/16.
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz. – DRUK Nr 145/16.
13. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
14. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzym sesjami.
15. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
16. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
17. Zakończenie obrad.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Reczu

Piotr Pawłowski

Informacja dla niepełnosprawnych
BIP Ostrzeżenia eBOI elektroniczny samorząd Mapa gminy

data Kalendarz imprez

  Maj 2024 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Galeria fotografii nasz kanał TV Zamówienia, przetargi, zapytania ofertowe Narodowy Spis Powszechny Noc Poetów Ukraina Czyste Powietrze
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia